Skuteczna reklama na LinkedInie Wyszków

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu …

od 17,99 Najbliżej: 44 km

Liczba ofert: 7

Oferta sklepu

Opis

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny. Nic bardziej mylnego! Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna: Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób Zrealizuj założone cele biznesowe Wygeneruj nowe leady O książce i Autorze w mediach: Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę" Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy” Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów! marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn Online Marketing Magazyn, Social Media Manager: Jakie są formaty reklamy na LinkedInie? Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku! Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie Annamiotk.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński [recenzja] Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki Spis treści: Wstęp 7 Rozdział 1. Konfiguracja konta 13 Zakładanie strony firmowej (Company Page) 13 Tworzenie konta reklamowego 18 Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23 Grupy kampanii 24 Kampania 26 Reklama 28 Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31 Świadomość (Awareness) 33 Zainteresowanie (Consideration) 34 Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41 Lokalizacja 41 Język profilu 43 Odbiorcy 44 Branże, wielkość i nazwy firm 45 Demografia 48 Wykształcenie 50 Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe 52 Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57 Zainteresowania i cechy 59 Rozdział 5. Wykluczenia 65 Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71 Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe 79 Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie 87 Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87 Mierzenie konwersji 90 Tworzenie grupy remarketingowej 96 Pasujące grupy odbiorców 99 Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102 Grupy podobnych odbiorców 105 Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109 Brak limitu tekstu na obrazie 110 Przetestuj obraz z tekstem i bez 112 Ostre, kontrastowe tło 113 Umieszczaj przyciski CTA 115 Zadbaj o właściwe wymiary 116 Tła odpadają? Wypróbuj ramki 116 Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię 117 Operuj językiem korzyści 119 Zachęć odpowiednim lead magnetem 121 Postaw na konkret 124 Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126 Spójność ze stroną landing page 127 Podglądaj konkurencję! 127 Pisz zwięźle 128 Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133 Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? 133 Rozdział 11. Analiza wyników reklam 147 Analiza na poziomie Menedżera kampanii 149 Samodzielna analiza 150 Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159 Kampania 161 Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić? 167 Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami 171 Zakończenie 175 O autorze: Artur Jabłoński - specjalista, który pomaga firmom rozwijać marketing Ekspert marketingu. Dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami na temat skutecznego pisania i strategii marketingowych. Realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o marketingu: www.arturjablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce. Konsultant ds. e-marketingu, szkoleniowiec i autor książek Prowadzi szkolenia i doradza. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Twórca kursów online, mających na celu podniesienie skuteczności działań marketingowych. Artur Jabłoński pomaga firmom zwiększyć sprzedaż, daje praktyczne wskazówki, które usprawniają działania sklepów on-line i funkcje stron internetowych. Specjalista od skutecznych kampanii w social mediach. Autor książek "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting" . Dzięki książkom Artura Jabłońskiego wielu rozwinęło swoje biznesy, dokonując analiz i optymalizacji swoich działań marketingowych.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Artur Jabłoński
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 176
ISBN
  • 9788328380196