Wczesna Diagnoza I Terapia Zaburzeń Autystycznych Warszawa
Spis treści Drogi Czytelniku! Wstęp I. Klasyczne metody diagnozowania autyzmu 1. Diagnoza - refleksje teoretyczne 2. Autyzm jako jednostka chorobowa (klasyfikacje ICD-10 i DSM-IV, CHAT CARS) 2.1. Kryteria diagnostyczne według ICD-10 2.2. Kryteria diagnostyczne według DSM-IV 2.3. Kryteria …
Liczba ofert: 0
Podobne produkty nowe i używane
-
od 60,35 zł Oferta sklepu
Moje Pierwsze Słowa Zestaw 1
0 km -
od 67,55 zł Oferta sklepu
Ćwiczenia Operacji Myślowych
0 km -
od 60,39 zł Oferta sklepu
Moje Bambino Stonoga Agata 116062
0 km -
od 65,69 zł Oferta sklepu
Szeregi I Relacje Megazestaw 300 Elementów
0 km -
od 80,21 zł Oferta sklepu
Ćwiczenia operacji myślowych część 2
0 km -
od 75,88 zł Oferta sklepu
Moje Układanki 4 Ćwicz. Sylabowe W.2016
0 km -
od 98,91 zł Oferta sklepu
Mutyzm Wybiórczy Kompendium Wiedzy + Cd
0 km -
od 75,79 zł Oferta sklepu
Percepcja słuchowa (książka + MP3)
0,4 km -
od 89,99 zł Oferta sklepu
Komlogo Dać Rzeczy Słowo. Historyjki Obrazkowe 1
0,4 km -
od 83,89 zł Oferta sklepu
Składanki obrazkowe - Wskazówka
0,4 km -
od 79,79 zł Oferta sklepu
Co To? Kto To? Ćwiczenia I Zabawy Z Dźwiękiem
0,4 km -
od 110,49 zł Oferta sklepu
Mapa Zdrapka Szczytów Górskich Tatry Wysokie 40X60
0,4 km -
od 89,89 zł Oferta sklepu
Dico Mówiące Gazetki. Wrzesień Pomoc Dydaktyczna
0,4 km -
od 89,89 zł Oferta sklepu
Dico Mówiące Gazetki. Luty Pomoc Dydaktyczna
0,4 km -
od 89,89 zł Oferta sklepu
Dico Mówiące Gazetki. Październik- Pomoc Dydaktyczna
0,4 km -
od 89,89 zł Oferta sklepu
Dico Mówiące Gazetki. Czerwiec Pomoc Dydaktyczna
0,4 km -
od 89,89 zł Oferta sklepu
Dico Mówiące Gazetki. Listopad Pomoc Dydaktyczna
0,4 km -
od 89,89 zł Oferta sklepu
Dico Mówiące Gazetki. Grudzień Pomoc Dydaktyczna
0,4 km -
od 89,89 zł Oferta sklepu
Dico Mówiące Gazetki. Kwiecień Pomoc Dydaktyczna
0,4 km -
od 80,29 zł Oferta sklepu
Gerontologopedia
0,4 km -
od 68,69 zł Oferta sklepu
Ćwiczenia Pamięci. Ćwiczenia Koncentracji Cz.1
0,4 km -
od 78,79 zł Oferta sklepu
Wiem, Jak To Powiedzieć - Struktura 3A Pomoc Dyd.
0,4 km -
od 78,79 zł Oferta sklepu
Wiem, Jak To Powiedzieć - Struktura 1Ab Pomoc Dyd.
0,4 km -
od 65,69 zł Oferta sklepu
Karty Ćwiczeń. Pytam I Odpowiadam
0,4 km -
od 67,29 zł Oferta sklepu
Pajdohistoryjki Z Basią I Jasiem
0,4 km -
od 75,89 zł Oferta sklepu
Coblo Karty Pracy 74 Edu Zadania
0,4 km -
od 69,89 zł Oferta sklepu
Compact Book Light Lampka do książki miętowa
0,4 km -
od 66,59 zł Oferta sklepu
Colorado Stempel Drzewko Matematyczne
0,4 km -
od 65,01 zł Oferta sklepu
Colorado Stempel Mapa Świata - Kontynenty I Oceany
0,4 km -
od 85,89 zł Oferta sklepu
Arson Pakiet Przedszkolaka
0,4 km -
od 90,79 zł Oferta sklepu
Powszechna Encyklopedia Filozofii. Tom 9 S-Ż
0,4 km -
od 79 zł Oferta sklepu
Globus 25 Cm Ze Zwierzętami 73022
7,1 km -
od 79,65 zł Oferta sklepu
Karty Ćwiczeń. Przyimki
11 km -
od 99 zł Oferta sklepu
Viga Toys Drewniana Tablica Wiatraczki Certyfikat Fsc
38 km
Opis
Spis treści Drogi Czytelniku! Wstęp I. Klasyczne metody diagnozowania autyzmu 1. Diagnoza - refleksje teoretyczne 2. Autyzm jako jednostka chorobowa (klasyfikacje ICD-10 i DSM-IV, CHAT CARS) 2.1. Kryteria diagnostyczne według ICD-10 2.2. Kryteria diagnostyczne według DSM-IV 2.3. Kryteria diagnostyczne według CHAT 2.4. Kryteria diagnostyczne według CARS 3. Zachowania autystyczne - stereotypy i fakty 3.1. Obraz ja , imię ucieleśniające 3.2. Niechęć do zmian 4. Brak teorii umysłu czy deficyt języka? 5. Terapia behawioralna - źródła powstania, założenia, skutki jej stosowania 5.1. Historia Marcinka II. Wczesna diagnoza - zagrożenie autyzmem 1. Zagrożenia współczesności 1.1. Karmienie 1.2. Zdobywanie przestrzeni 1.3. Rozwijanie mowy 1.4. Stymulacja obrazem 1.5. Zdrowie wspoółczesnych dzieci 1.6. Trening czystości 1.7. Problem szczepionek skumulowanych 1.8. Późna diagnoza - konsekwencje 1.9. Warunki wczesnego rozpoznawania zaburzeń ze spektrum autyzmu 1.9.1. Dzieci w pierwszym roku życia 1.9.2. Dzieci w drugim roku życia 1.9.3. Dzieci w trzecim roku życia 2. Psychologiczne metody diagnozowania zachowań ze spektrum autyzmu 2.1. Diagnozowanie rozwoju dziecka od 3. do 30. miesiąca życia 2.1.1. Zaburzenie rozwoju a zaburzenia rozwojowe 2.2. Diagnoza poziomu funkcji intelektualnych od 30. miesiąca do 5. roku życia 2.2.1. Zróżnicowanie anatomiczne i funkcjonalne półkul mózgowych 2.2.2. Badanie funkcji lewej i prawej półkuli mózgu - test S.O.N. 2.2.3. Badanie gotowości do uczenia się - Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera 2.3. Diagnoza dominacji stronnej 2.4. Zabawa 2.5. Naśladownictwo 2.6. Język i komunikacja 2.7. Spostrzeganie wzrokowe 2.8. Spostrzeganie słuchowe 2.9. Zachowania społeczne 2.10. Funkcje motoryczne 3. Profil funkcji poznawczych dziecka z zaburzeniami komunikacji językowej 3.1. Profil dziecka ze spektrum autyzmu 3.2. Profil funkcji poznawczych dzieci z alalią 4. Wywiad z rodzicami - spojrzenie praktyka III. Terapia psychologiczna 1. Problemy psychologiczne 1.1. Poszukiwanie diagnozy i warunki jej przyjęcia 1.2. Terapia rodziny 1.3. Zadania terapeutyczne dla matki 1.4. Zadania terapeutyczne dla ojca 1.5. Seksualność i życie erotyczne rodziców 1.6. Problemy psychologiczne rodzeństwa. Rola brata i siostry w programie terapii 1.6.1. Starsza siostra i starszy brat 1.6.2. Młodsza siostra i młodszy brat 1.7. Wpływ traumy dziadków na funkcjonowanie rodziny dziecka z autyzmem 1.8. Postawa terapeuty i jej rola w budowaniu relacji z rodzicami 1.9. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z perspektywy dziecka 1.10. Etapy uczenia się IV. Terapia neurobiologiczna 1. Terapia słuchowa 1.1. Ćwiczenia słuchowe - dźwięki niewerbalne 1.2. Ćwiczenia słuchowe - symultaniczne (samogłoski, wykrzyknienia, wyrażenia dźwiękonaśladowcze) 1.3. Ćwiczenia słuchowe - symultaniczno-sekwencyjne 1.4. Ćwiczenia słuchowe - sekwencyjne (zdania) 1.5. Echolalie 2. Terapia funkcji wzrokowych 2.1. Kontakt wzrokowy 2.2. Rozszerzanie pola widzenia 2.3. Kontrolowanie wzrokiem wykonywanych czynności 2.4. Analiza i synteza wzrokowa na materiale tematycznym 2.5. Analiza i synteza wzrokowa na materiale atematycznym 2.6. Ćwiczenia odwracania obrazków 3. Terapia odbioru i przetwarzania bodźców węchowych, smakowych i dotykowych 4. Stymulacja rozwoju zabawy 4.1. Zabawy imitujące jedną czynność 4.2. Zabawy z rozbudowanymi sekwencjami 4.3. Zabawy z regułami 4.4. Zabawy tematyczne 4.5. Zabawy językowe 5. Stymulacja funkcji lewej półkuli mózgu 5.1. Szeregowanie 5.2. Sekwencje 5.3. Relacje 6. Terapia zachowań społecznych 6.1. Rodzina jako grupa społeczna 6.2. Przygotowanie do funkcjonowania w grupie rówieśniczej 7. Stymulacja funkcji motorycznych 8. Ćwiczenia pamięci 8.1. Pamięć symultaniczna 8.2. Pamięć sekwencyjna 9. Ćwiczenia myślenia 9.1. Kategoryzowanie 9.2. Ćwiczenia myślenia przyczynowo-skutkowego 9.3. Kodowanie 10. Kształtowanie systemu językowego 10.1. Kształtowanie systemu językowego dzieci z zaburzeniami autystycznymi 10.2. Manualne Torowanie Głosek(R) - metoda E. Wianeckiej 10.3. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania(R) 10.3.1. Etapy nauki czytania 10.3.2. Gesty artykulacyjne 10.4. Metoda komunikacyjna 10.5. Metoda kognitywna 10.6. Dzienniki wydarzeń - metoda W. Zuziowej 10.7. Linearny porządek terapii jako odzwierciedlenie linearnego aspektu języka V. Historie prawdziwe 1. Jaś 1.1. Diagnoza 1.2. Po pierwszym tygodniu terapii 1.3. Po dwóch tygodniach terapii 1.4. Po czterech tygodniach terapii 1.5. Po 15 tygodniach terapii 1.6. Po 17 tygodniach terapii 1.7. Po 22 tygodniach terapii 1.8. Po 24 tygodniach terapii 2. Pawełek 2.1. Diagnoza 2.2. Po dziesięciu tygodniach terapii 3. Dawid
Specyfikacja
Pozostałe
Producent |
|