Sort 5W30 1L Warszawa

Hiszpańskie oleje SORT (Super Oil Racing Technology) innowacyjność z motorsportu w użytku codziennym. Nowość na rynku polskim, premium na rynku hiszpańskim. Środki smarne SORT oferują jakość, oszczędność i ochronę w najlepszej cenie. Jest to unikalny produkt, który rewolucjonizuje rynek. Zapewnia …

od 271,26 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Hiszpańskie oleje SORT (Super Oil Racing Technology) innowacyjność z motorsportu w użytku codziennym. Nowość na rynku polskim, premium na rynku hiszpańskim. Środki smarne SORT oferują jakość, oszczędność i ochronę w najlepszej cenie. Jest to unikalny produkt, który rewolucjonizuje rynek. Zapewnia oszczędność paliwa do 20% i zwiększa żywotność silnika o 80%, zwiększając jego skuteczność i wydajność. Produkty SORT zostały opracowane i przetestowane w celu przezwyciężenia trudnych warunków pracy w świecie motorsportu i stale się rozwijają, aby zaoferować użytkownikowi końcowemu produkt o najnowszych osiągnięciach i najwyższej jakości. Oleje SORT spełniają wymagania API (American Petroleum Institute) i ACEA (European Automobile Manufacturers Association), jak również wymagania producentów pojazdów. Rewolucjonalizacja rynku Doskonała jakość oleju bazowego i jego ekskluzywny pakiet dodatków uszlachetniających zapewnia niezwykłą odporność warstwy smarującej, co pozwala na znaczne zmniejszenie tarcia wewnętrznego silnika. W rezultacie zapewnia oszczędność paliwa do 20%, zmniejsza zużycie elementów silnika o 80%, minimalizuje wibracje, zapewnia płynniejszą pracę, poprawia przyspieszenie i zwiększa osiągi pojazdu. SORT zachowuje swoje niezwykłe właściwości w wysokich temperaturach, gwarantując maksymalną powłokę smarującą w ekstremalnych warunkach. Olej SORT tworzy warstwę pomiędzy pierścieniami, tłokiem, cylindrem i innymi ruchomymi częściami silnika, która zapobiega utracie ciśnienia w komorze spalania, zmniejszając zużycie oleju i zapobiegając przedwczesnemu pogorszeniu się oleju na skutek zanieczyszczenia węglowodorami. Dzięki zastosowanym w pakiecie dodatków uszlachetniających detergentom i dyspergantom, jest w stanie utrzymać silnik w czystości od osadów, lakierów i innych zanieczyszczeń, gwarantując ich eliminację podczas wymiany oleju. SORT w motorsporcie. SORT uczestniczy jako sponsor techniczny w wielu odmianach motorsportu, współpracując z różnymi zespołami w celu poprawy ich niezawodności i osiągów. Zawody rozgrywane w różnych dyscyplinach i warunkach są wyjątkowym stanowiskiem badawczym, które pozwala doświadczyć różnych linii pracy i uzyskać cenne informacje dla rozwoju i doskonalenia naszych produktów w ekstremalnych warunkach. Dane techniczne : Zastosowanie olej silnikowy Klasa lepkości temperaturowej 5W30 Rodzaj 100% syntetyczny Pojemność 1 Litr Olej przeznaczony również do samochodów wyposażonych w filtr DPF API SN / CF, ACE A3 B4 C3, MB229.31 - 229.51, BMW Long Life-04, Peugeot-Citroën C2 i C3, Ford M2C 913C, Renault RN 700 - RN 710, VW 502.00 / 505.00 / 503.01 - 505.01 / 503.00 / 506.00 / 506.01 / 504.00 / 507.00, GM Dexos II, Porsche C30 Klasyfikacja jakości oleju : API SN / CF (klasyfikacji jakości olejów silnikowych, zgodne ze standardami Amerykańskiego Instytutu Naftowego (American Petroleum Institute, API) API SN: Głównie stosowane w silnikach benzynowych samochodów osobowych, lekkich ciężarówek i innych pojazdów, gdzie wymagane są oleje o tej specyfikacji. API CF: Stosowane w starszych silnikach diesla, zwłaszcza tam, gdzie używane są paliwa o wyższej zawartości siarki. ACE A3 B4 C3 (klasyfikacjami jakości olejów silnikowych według standardów Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles, ACEA)) ACEA B3: Oleje do starszych i nowszych silników diesla o wysokiej wydajności.ACEA B4: Oleje do nowoczesnych, wysokowydajnych silników diesla z bezpośrednim wtryskiem.ACEA C3: Oleje niskopopiołowe do nowoczesnych silników benzynowych i diesla, szczególnie tych z filtrami DPF i systemami redukcji emisji. MB229.31 - 229.51 (normy MB 229.31 i MB 229.51 są specyfikacjami olejów silnikowych ustanowionymi przez Mercedes-Benz (MB) dla swoich pojazdów). MB 229.31: Oleje Low SAPS przeznaczone głównie dla nowoczesnych silników diesla z DPF, zapewniające zgodność z normami emisji Euro 4 i Euro 5. MB 229.51: Oleje Low SAPS odpowiednie zarówno dla silników benzynowych, jak i diesla z DPF, spełniające bardziej rygorystyczne wymagania norm emisji Euro 5 i Euro 6. BMW Long Life-04 (specyfikacja BMW Longlife-04 (LL-04) to standard jakości olejów silnikowych ustanowiony przez BMW). Oleje LL-04 są idealne dla nowoczesnych silników diesla BMW wyposażonych w filtry DPF, pomagając zapobiegać zapychaniu się filtrów przez osady. Mogą być również stosowane w nowoczesnych silnikach benzynowych BMW, szczególnie tych wyposażonych w zaawansowane systemy kontroli emisji. Oleje LL-04 są zaprojektowane tak, aby spełniały wymagania dotyczące emisji Euro 4, Euro 5 i Euro 6. Zgodne z dłuższymi interwałami wymiany oleju zalecanymi przez BMW, co przyczynia się do zmniejszenia kosztów eksploatacji i ochrony środowiska. Peugeot-Citroën C2 i C3Normy Peugeot Citroën C2 i C3 to specyfikacje jakości olejów silnikowych opracowane przez Groupe PSA (obecnie Stellantis). PSA B71 2290 (C2): Oleje Low SAPS o niskiej lepkości, zaprojektowane w celu oszczędności paliwa i ochrony systemów emisji spalin w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla. PSA B71 2297 (C3): Bardziej zaawansowane oleje Low SAPS, oferujące lepszą ochronę i stabilność, również z myślą o oszczędności paliwa i zgodności z nowoczesnymi normami emisji. Ford M2C 913CSpecyfikacja Ford M2C 913-C to norma jakości oleju silnikowego opracowana przez Ford Motor Company. Ford M2C 913-C: Specyfikacja ta określa wymagania dla olejów silnikowych o wysokiej stabilności termicznej i oksydacyjnej, zapewniających oszczędność paliwa i ochronę przed zużyciem. Oleje te są również kompatybilne z nowoczesnymi systemami emisji spalin i są zaprojektowane z myślą o dłuższych interwałach wymiany. Renault RN 700 - RN 710Specyfikacje Renault RN 700 i RN 710 to normy jakości olejów silnikowych opracowane przez Renault. Renault RN 700: Oleje przeznaczone głównie dla starszych silników benzynowych i diesla bez DPF. Zapewniają dobrą ochronę przed zużyciem i osadami oraz stabilność lepkościową. Renault RN 710: Oleje przeznaczone dla nowoczesnych silników benzynowych oraz diesla z DPF. Charakteryzują się niską zawartością SAPS, wysoką ochroną przed zużyciem i kompatybilnością z nowoczesnymi systemami emisji. VW 502.00 / 505.00 / 503.01 - 505.01 / 503.00 / 506.00 / 506.01 / 504.00 / 507.00 Volkswagen Group (VW) opracowała szereg specyfikacji olejów silnikowych, aby zapewnić odpowiednią ochronę i wydajność swoich pojazdów. VW 502.00: Wysokowydajne silniki benzynowe. VW 505.00: Silniki diesla bez DPF. VW 503.01: Wysokowydajne silniki benzynowe o dużej mocy. VW 505.01: Silniki diesla z pompowtryskiwaczami. VW 503.00: Wysokowydajne silniki benzynowe. VW 506.00: Silniki diesla z LongLife Service. VW 506.01: Silniki diesla z pompowtryskiwaczami i LongLife Service. VW 504.00: Nowoczesne silniki benzynowe z LongLife Service. VW 507.00: Nowoczesne silniki diesla z DPF i LongLife Service. GM Dexos IISpecyfikacja GM Dexos II to norma jakości olejów silnikowych opracowana przez General Motors (GM). Jest przeznaczona głównie dla silników benzynowych i wysokoprężnych stosowanych w pojazdach marki GM, takich jak Chevrolet, GMC, Cadillac i inne. Porsche C30Specyfikacja Porsche C30 jest przeznaczona dla silników stosowanych w pojazdach marki Porsche, obejmując zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne. Zakupując w naszej firmie oleje marki SORT, masz nie tylko gwarancję wyjątkowej wydajności i skuteczności, ale także pewność, że używasz produktów oryginalnych.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Rodzaj
  • Syntetyczne
Klasa lepkości
  • 5W30
Pojemność
  • 1L