Alexander Sport&Fun Siódme Poty Light 2142 Solec Kujawski

Sport&Fun – Siódme Poty „Siódme Poty” to energiczna gra, w której poruszmy się po planszy, zbieramy kartoniki ze sprawnościami, ale przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Gracze zmagają się nie tylko z przeciwnikami, ale także z własnym ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy …

od 36,99 Najbliżej: 15 km

Liczba ofert: 8

Oferta sklepu

Opis

Sport&Fun – Siódme Poty „Siódme Poty” to energiczna gra, w której poruszmy się po planszy, zbieramy kartoniki ze sprawnościami, ale przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Gracze zmagają się nie tylko z przeciwnikami, ale także z własnym ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy ułoży wszystkie elementy układanki. Jak zdobyć puzzle i wygrać grę? Plansza po której poruszamy się za pomocą pionków zawiera pola z ikonkami różnych aktywności fizycznych oraz gwiazdkami (od 2 do 5). Ilość gwiazdek na polu wskazuje którą z 4 rodzajów kart z ćwiczeniami należy pobrać do wykonania. Im więcej gwiazdek, tym zestaw zawiera więcej ćwiczeń, a przez to jest trudniejszy do wykonania. Ikona na polu wskazuje, który puzzel sprawności zdobędziemy. Każdy z graczy musi zebrać 8 różnych puzzli oraz puchar zwycięstwa, po który możemy pójść dopiero po zebraniu pozostałych elementów układanki. Zawartość opakowania plansza, planszetki do kolekcjonowania- 36szt, karty z ćwiczeniami- 55szt, pionki-4szt, klepsydra, notes Nagrody Jak grać Umieść planszę na stabilnej powierzchni. Ułóż karty oraz pionki w przeznaczonych do tego miejscach na planszy. Puzzel z pucharem zwycięstwa na środku planszy, a pozostałe puzzle aktywności w pudełku. Gracze rzucają kolejno kostkami przesuwając pionki o ilość pól przez nie wskazaną. Pobieramy kartę z ilością gwiazdek wskazaną na polu, na którym stajemy. Zapamiętujemy układ ćwiczeń z karty a następnie wykonujemy je w czasie odmierzanym przez klepsydrę lub aplikację na telefon Alexander Timer (do pobrania zarówno ze strony alexander.com, jak i z instrukcji do gry. Jeżeli graczowi uda się wykonać wskazaną sekwencję ćwiczeń we wskazanym czasie, otrzymuje puzzel z ikonką wskazaną na polu, na którym stał. Po zdobyciu wszystkich wymaganych kartoników, gracz wraca na swoje pole startowe i zmierza do środka planszy w celu uzyskania puzzla z pucharem zwycięstwa. Osoba, która zdobędzie puzzel z pucharem, wygrywa rozgrywkę. Produkty Poznaj całą serię Sport&Fun!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Alexander
Rodzaj
  • Edukacyjne
  • Zręcznościowe
  • Familijne
  • Logiczne
Wiek graczy
  • od 3 lat
Przeznaczenie
  • Uniwersalne
Czas gry
  • Do 2 godzin
Bohater
  • Brak
Minimalna liczba graczy
  • 2
Maksymalna liczba graczy
  • 4
Certyfikaty, opinie, atesty
  • CE
Materiał
  • Karton
Typ
  • Podstawa
Model
  • 2142