Biblia copywritingu wyd. 2 Rzeszów

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do …

od 27,49 Najbliżej: 43 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu. ze wstępu Pawła Tkaczyka Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee. Dowiedz się, jak: korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać skonstruować kuszący nagłówek napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę wyróżnić się na tle konkurencji żonglować słowami w mediach społecznościowych Spis treści: Wstęp Pawła Tkaczyka 5 Wprowadzenie Bohatera. Dla kogo ta książka i co Ci może dać? 9 CZĘŚĆ I. GENESIS. ZACZNIJ OD SIEBIE 1. Czy każdy może być copywriterem? 15 1.1. Pozbądź się ograniczeń 16 1.2. Musisz uwierzyć 19 1.3. Zasady pracy - trzy kapelusze 21 2. Klient. Poznaj Tomka 26 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta 38 2.2. Trzy wymiary motywacji 44 2.3. Nawróćcie się - porzućcie STATUS QUO 51 2.4. Uwierzyć 53 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści 55 3.1. Przewaga nad konkurencją - DROZD 64 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy 66 3.3. Metakorzyść 71 CZĘŚĆ II. KSIĘGA SŁÓW 1. Pierwszy kapelusz. Skup się 77 1.1. PEN 77 1.2. Obietnica - więź z klientem 81 1.3. Zmiana percepcji klienta - metafory i obrazy 83 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli... 86 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest? 90 1.6. Bariery i obiekcje 91 1.7. Dopasuj się do przekonań 96 1.8. Wiarygodność - sześć elementów 98 1.9. RR CTD - płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? 102 1.10. To musi się udać 105 1.11. Konfrontacja ze status quo 108 1.12. Nowe zamiast starego 108 1.13. Koszty utraconych korzyści 110 1.14. Przenieś go na inny poziom 111 1.15. Tylko TY 112 1.16. CTA - trzy obietnice 116 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? 119 2.1. Bullet points 120 2.2. Interaktywna struktura tekstu 125 2.3. Szablon tekstu 129 2.4. Długość ma znaczenie 140 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie... 142 2.6. Zamknij sprzedaż 170 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu 171 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów) 172 3.2. 7D/HD 173 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza 176 4. Czapka Niewidka 187 4.1. Zacznij rozmawiać zamiast sprzedawać 188 Co dalej? Jak rozwijać te umiejętności? 197 O autorze: Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter, twórca tekstów sprzedażowych, autor bestsellerowych książek Jest copywriterem. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Dariusz Puzyrkiewicz szkolił pracowników takich firm jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa, pisać skuteczne i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera "Biblia content marketingu" . Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami. Dariusz Puzyrkiewicz - wojownik słów, kreator treści perswazyjnych Zadaniem tekstu jest sprzedać i Dariusz Puzyrkiewicz wie jak to zrobić. Autor kieruje swoje książki do prowadzących profile marek, konstruujących hasła reklamowe, piszących scenariusze, zajmujących się tworzeniem tekstów sprzedażowych i tych nazywających siebie copywriterami. Autor pokazuje jak pisać teksty perswazyjne i odkrywa przed czytelnikiem interesującą stronę copywritingu.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Dariusz Puzyrkiewicz
Wybrani autorzy
  • Dariusz Puzyrkiewicz
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 200
ISBN
  • 9788383229171