Dji Ochrona serwisowa Care refresh plan dwuletni (DJI AVATA 2) Pyzdry

4,8
10 opinii

O usłudze DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Dodatkowo, usługa może być aktywowana w każdym momencie - Po 48 godzinach od aktywacji drona konieczne będzie przesłanie do …

od 499 Najbliżej: 0,1 km

Liczba ofert: 23

Oferta sklepu

Opis

O usłudze DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Dodatkowo, usługa może być aktywowana w każdym momencie - Po 48 godzinach od aktywacji drona konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia to 3 lata, a to aż 6 wymian! Więcej informacji znajdziesz poniżej. Koszt wymiany 1 W przypadku DJI Avata 2 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 245 PLN Cena usługi Flyaway wynosi: 995 PLN DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway jeden raz. DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway dwa razy. 1 W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut. Możliwość przedłużenia gwarancji producenta 2 Jeżeli w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody, DJI przedłuży Twoją gwarancję producenta na dodatkowy rok. 2 Dotyczy następujących modeli: DJI Mini 2 SE, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Classic, DJI Mavic 3 Cine, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine. Usługa Flyaway Coverage 3 Obejmuje ona możliwość wykupienia drona po niższej cenie w sytuacji gdy nie ma możliwości dostarczenia wraku drona do DJI. Przykładem takiej sytuacji będzie utrata drona po kolizji np. z gałęziami drzewa oraz inne sytuacje, w których mimo starań nie jesteśmy w stanie odzyskać drona 3 Usługa Flyaway dostępna jest dla wybranych dronów: DJI Mini 4 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3 Pro/Cine, DJI Mavic 3 Classic, DJI Avata, DJI Mavic 3/Cine, DJI Air 2S, Mavic Air 2, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Mini 2/2 SE, DJI Mini SE Jak aktywować DJI Care Refresh? 1. Wejdź na stronę internetową https://support.dji.com/care/active. 2. W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane. 2a. Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin. 3. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do drona. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Jak aktywować usługę Flyaway? Aby usługa Flyaway Coverage była dostępna, powiąż swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeżeli nie zrobisz tego przed ewentualną utratą drona, jego wymiana nie będzie możliwa. Do zgłoszenia konieczne jest załączenie logów z lotu. Jak skorzystać z usługi? 1. Zgłoś naprawę do naszego serwisu: DJI-ARS Serwis Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh. 2. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh. 3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz. 4. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką. DJI Care Refresh Obejmuje: Nie obejmuje: Wymianę bądź naprawę w przypadku kolizji, upadku, upuszczenia, uszkodzenia spowodowanego błędem operatora. Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów. Kradzieży lub porzucenia produktu. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych. Wymianę drona na nowy lub równoważny nowemu, w przypadku zwrócenia wraku drona na skutek utopienia. Nadajnika, akcesoriów dodatkowych, rozmyślnej utraty drona, uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu. Możliwość zakupu nowego drona po atrakcyjnej cenie w przypadku skorzystania z Flyaway Coverage. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh. Dodatkowo: Dodatkowych opłat związanych z ulepszeniem modelu, poprawieniem jego osiągów. Każdy użytkownik posiadający DJI Care Refresh może liczyć na natychmiastowe wsparcie ze strony DJI. Usterek wynikających z przeprowadzenia modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkowania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki. Producent zapewnia darmową wysyłkę naprawionego/wymienionego urządzenia do klienta. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów. akumulatorów bądź oprogramowania. 12 miesięczne przedłużenie gwarancji producenta w nagrodę za bezpieczne latanie - dotyczy wybranych modeli. Przedłużenie usługi DJI Care Refresh Maksymalny okres trwania usługi DJI Care Refresh, łącznie z przedłużeniem to 3 lata. Jeśli chcesz to zrobić, wykup dodatkowy roczny plan. Przedłużenia można dokonać tylko za pomocą planu rocznego w czasie trwania aktualnego planu lub w ciągu 15 dni od daty zakończenia ważności usługi. Informujemy, że na podstawie regulaminu §5 punkty 5.6-5.7 nie ma możliwości zwrotu, bądź wymiany kodów elektronicznych oraz kart fizycznych z usuniętą powłoką zabezpieczającą lub plombą.

Specyfikacja

Producent
  • DJI
Model
  • DJI Avata 2

Opinie Dji Ochrona serwisowa Care refresh plan dwuletni (DJI AVATA 2) Pyzdry

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,8 na podstawie 10 opinii
  • g...k
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    DJI care -w mojej opinii przydatna ochrona a w szczególności latając FPV.
  • p...x
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Za wcześnie aby cokolwiek pisać....obym nie musiał nigdy skorzystać 🙏
  • g...6
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Vpf !!!! :D :p Lecimy
  • b...0
    3
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Przesyłka szła na tyle długo że minęły 48 godzin na aktywacje CARE refresh i musiałem pisać do DJI o przywrócenie gwarancji.
  • a...n
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Obowiązek.