Zdjęcie Logitech G27 Racing Wheel - Nowy Sącz

Logitech G27 Racing Wheel Nowy Sącz

4,65
71 opinii

Kierownica Logitech G27 Racing Wheel została zaprojektowana z myślą o symulatorach wyścigów dla komputerów PC i konsol PLAYSTATION®3. Jej mechanizm siłowego sprzężenia zwrotnego o dwóch wydajnych silnikach i przekładni zawierającej spiralne koła zębate, płynnie i dokładnie symuluje efekty utraty …

Ostatnia znana cena: 1299,75 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Kierownica Logitech G27 Racing Wheel została zaprojektowana z myślą o symulatorach wyścigów dla komputerów PC i konsol PLAYSTATION®3. Jej mechanizm siłowego sprzężenia zwrotnego o dwóch wydajnych silnikach i przekładni zawierającej spiralne koła zębate, płynnie i dokładnie symuluje efekty utraty przyczepności, przenoszenia masy i struktury drogi, zapewniając jednocześnie niemal bezgłośne sterowanie. Dźwignia biegów o 6 przełożeniach z wciskanym biegiem wstecznym umożliwia szybkie i precyzyjne wybieranie biegów. Nowe wskaźniki LED obrotów silnika (RPM) i przełożenia informują o konieczności zmiany biegu. Obszyte skórą koło kierownicy o średnicy 28 cm zapewnia komfort i realistyczne doznania podczas wielogodzinnej rywalizacji na torze.Natomiast stalowe pedały, gazu, hamulca i sprzęgła zwiększają poczucie realizmu, udostępniając precyzyjną kontrolę nad pojazdem.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Logitech

Opinie Logitech G27 Racing Wheel

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,65 na podstawie 71 opinii
  • X
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Polecam. Myślę, że każdy kupujący ten produkt, wie co kupuje; nie ma się co rozpisywać.
    • 900° obrotu
    • force feedback
    • skrzynia h-pattern
    • solidna konstrukcja
    • aluminium
    • sprzęgło
    • brak hamulca ręcznego
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Kierownica bardzo fajna. Dobrze współpracuje z grami, do każdej gry programujemy ustawienia skrętu, wibracji, feedbacku w profilerze. Kierownica bardziej niezawodna pewnie niż dużo droższe produkty typu Fanatec lub nowe górnopółkowe Thurstmastery, które się popsuły kolegom, a kosztowały 1600, 2500 a nawet 3800 zł w zestawie z pedałami i shifterem. Tutaj mamy cały zestaw za 900 i mniej. Jedyną wadą jest brak hamulca ręcznego, który trzeba zbindować na przycisk, lub/i wajchę gdy gramy łopatkami.
    • cena
    • jakość materiałów!
  • Użytkownik Ceneo
    3
    Na kierownicę G27 przesiadłem się z kierownicy Logitech Formula Force EX - pochodzącej z niskiej półki Logitecha. EX kosztowała sześć lat temu 1/5 ceny G27. Niestety po sześciu latach zużyła się. Zaczęła gubić kroczki obrotu i zaczęła się zacinać. EX oczywiście zdecydowanie mniej potrafiła od G27 ponieważ jej obrót zamykał się w kącie 360s. Nie posiadała też dźwigni zmiany biegów. Za to posiadała mnóstwo klawiszy na kole, których brakuje w tym miejscu w G27. Oczywiście G27 jest zdecydowanie lepiej wykonana, ma stalowe ramiona i dobrej jakości skórę na kole. Posiada 3 pedały sterujące - gratka dla tych, co chcą korzystać z manualnych skrzyń biegów. Jest mniej plastikowa. Ma też większą średnicę koła oraz oferuje kąt obrotu 900s czyli tyle co jeden cały obrót i ćwiartka w lewo oraz dokładnie tyle samo w prawo. Pomimo, że EX to model z niskiej półki w praniu okazało się, że różnica w gładkości działania mechanizmu nie jest aż tak znacząca jakby się wydawało. Płynność działania G27 jest tylko trochę lepsza od płynności wysłużonej EX. Dlatego nie wiem skąd te zachwyty nad G27 - to ma niby być wyższa półka? Może w stosunku do "chińczyków". G27 z uwagi na większy kąt obrotu wydaje się mieć większą rozdzielczość próbkowania kąta obrotu koła i to ją odróżnia pozytywnie na tle EX-a. Zmniejszono też efekt luzu w kierownicy lecz jednak w minimalnym stopniu nadal istnieje. Dla mnie G27 okazał się zwykłym przeciętniakiem, w dodatku mniej ergonomicznym w obsłudze ponieważ większość klawiszy przeniesiono na konsolę dźwigni zmiany biegów przez co są gorzej dostępne, a w ich przełączaniu przeszkadza drążek zmiany biegów. Spodziewałem się zdecydowanie lepszej jakości w mechanizmu i jej nie dostałem. Dlaczego więc wszedłem w jej posiadanie? Bo w tej cenie niczego podobnego znaleźć nie można. Kiedyś żądano za tą kierownicę ok 1600 zł. Nie wiem za co. Niewątpliwą zaletą tej kierownicy biorąc pod uwagę jej rzekomą jakość jest obecna cena wynosząca 899 zł (X 2015 r.). Kąt 900 stopni to raczej chwyt marketingowy niż potrzeba. Pewnie przyda się w symulatorze ciężarówki i maszyn rolniczych, ponieważ w miarę wiernie odzwierciedla rzeczywistą kierownicę. Jednak gdy wrócę do momentu gdy miałem do dyspozycji zaledwie po 180s w każdą stronę, nie odczuwam aż tak dużej różnicy w prowadzeniu samochodu oraz w precyzji działania kierownicy. Może dlatego, że zazwyczaj rzadko przekracza się kąt obrotu 90s w lewo lub w prawo (jak w prawdziwym samochodzie). No ale od przybytku głowa nie boli. Faktem jednak jest to, że nie występuje efekt ziarnistości odczytu kąta położenia kierownicy, który występował w EX. Ogólnie G27 to solidna konstrukcja trochę na bakier stojąca z ergonomią. Drażni trochę to, że są problemy z instalacją sterowników. Najpierw należy zainstalować sterowniki, a dopiero później podłączyć kierownicę inaczej Windows zobaczy ją jako G25. Jest też niewielkie martwe pole w force feedback gdy koło jest ustawione do jazdy na wprost. Kierownica wtedy słabo "sprężynuje". Może to kwestia ustawień. Z tymi też są problemy, bo ustawienia w sterowniku gryzą się i wzajemnie znoszą z ustawieniami w grach. Obecnie jest w dobrej cenie, choć biorąc pod uwagę moje odczucia, nadal jest zbyt wysokiej. Zdecydowanie praktyczniejsza jest jej następczyni G29 lecz jej cena ociera się o absurd 1600 zł bez dźwigni zmiany biegów (kolejne 250 zł). Trudno jej nie polecić (w dodatku w takiej cenie), ale prawda jest taka, że d... nie urywa.
    • wygląd
    • ergonomia
    • gryzą się ustawienia gry i sterownika
    • problemy ze steronikiem
  • Użytkownik Ceneo
    3
    G27 to przeciętniak. Owszem na tle kierownic NoName wyróżnia się i to bardzo lecz żadną rewelacją nie jest. Największą jej wadą jest to, że Force Feedback praktycznie nie działa w pozycji środkowej. Dopiero odkręcenie kierownicy o 3-4 stopnie w dowolną stronę uruchamia FF. Efekt jest taki, że jeśli gra się w jakąś precyzyjną grę np. Euro Truck Symulator 2, to w tym wąskim zakresie kierownica ma "luz", ale reaguje na każdy nawet najmniejszy obrót. W rzeczywistości kierownice tak nie działają. Po drugie wcześniej miałem kierownicę Logitech EX i ona choć była mniej precyzyjna, tego efektu prawie nie miała, a jej wartość byłe 4-o krotnie niższa niż G27!. Jeśli ktoś będzie grać w dynamiczne gry wyścigowe, to mu ta wada nie będzie przeszkadzać. Drugą wadą kierownicy jest to, że wiele klawiszy zostało przeniesionych na konsolę zmiany biegów. No ale trudno - jest jak jest. Trzecia rzecz to słabe sterowniki do kierownicy gryzące się z ustawieniami z gry. Problem polega na tym, że się one wzajemnie znoszą. To chyba typowe dla Logitecha, z poprzednia kierownica również głupiała w takich sytuacjach Zalety kierownicy - w zasadzie trudno jakiekolwiek wymienić, bo niczym się efektownym nie wyróżnia. Na pewno to dobry stosunek ceny do jakości. Za 899 zł niczego lepszego nie sposób znaleźć. Njabliższy odpowiednik konkurencji to koszt ok. 2 tys. zł - absurdalne pieniądze. Koło kierownicy jest obszyte skórą (lub czymś ją przypominającą) oraz ma metalowe ramiona. Mechanizm jest gładki w działaniu lecz i tak czuć jego ziarnistość przy silniejszym działaniu FF. Kierownica po prostu działa choć spodziewałem się za tą cenę czegoś lepszego. Ogólnie rzecz biorąc nie rozumiem tych zachwytów nad G27. Mnie ona rozczarowała. Sugerowałem się przed zakupem opiniami z sieci.
  • Cubos
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    100%zadowolenia