Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III Lublin

Od zera do bohatera! Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. …

od 61,38 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Od zera do bohatera! Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada system automatycznego zarządzania pamięcią, który zdejmuje z programisty obowiązek panowania nad tym skomplikowanym obszarem. Jeżeli zdecydowałeś się na naukę programowania w tym języku, to przyszła pora na wybór książki. Ta, którą trzymasz w rękach, będzie strzałem w dziesiątkę! Sięgnij po nią i przekonaj się, jak skonfigurować swoje środowisko pracy i rozpocząć przygodę z Pythonem. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, co to są typy proste, zmienne, instrukcje warunkowe, pętle oraz listy. Ponadto nauczysz się tworzyć listy i funkcje oraz obsługiwać wyjątki i korzystać z plików. Gdy już zbudujesz fundamenty wiedzy na temat języka Python, przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień. Programowanie obiektowe, tworzenie grafiki oraz graficznego interfejsu użytkownika, tworzenie animacji i efektów dźwiękowych to tylko niektóre z poruszanych tematów. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób, które zamierzają opanować język Python! Dzięki tej książce: poznasz elementy i składnię języka Python zaznajomisz się z typowymi konstrukcjami języka nauczysz się programować obiektowo stworzysz animację i efekty dźwiękowe pokochasz język Python Twój przewodnik po języku Python! O autorze: Michael Dawson pracował zarówno jako programista, jak i projektant i producent gier komputerowych. Oprócz praktycznego doświadczenia zdobytego w sferze produkcji gier, Mike uzyskał stopień bakałarza w dziedzinie informatyki na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Obecnie uczy programowania gier na Wydziale Produkcji Gier Szkoły Filmowej w Los Angeles. Mike uczył także studentów programowania gier w ramach kursów prowadzonych przez UCLA Extension i Digital Media Academy w Stanfordzie. Jest autorem trzech innych książek: Beginning C++ through Game Programming, Guide to Programming with Python oraz C++ Projects: Programming with Text-Based Games. Możesz odwiedzić jego stronę internetową pod adresem www.programgames.com, aby dowiedzieć się więcej lub uzyskać pomoc w kwestiach dotyczących dowolnej z jego książek.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Michael Dawson
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 17.0x23.0cm
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 432
Tematyka
  • Programowanie
  • Projektowanie
ISBN
  • 9788383227740