Zdjęcie Viaken Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 interfejs we wtyku VAG USB KKL - Łódź

Viaken Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 interfejs we wtyku VAG USB KKL Łódź

Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) we wtyku OBD2 z diodami od zasilania i transmisji !!!!! TYLKO TERAZ SUPER PROMOCYJNA CENA !!!! UWAGA!!! Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach. Interfejs produkowany w Polsce, został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie …

Ostatnia znana cena: 65,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) we wtyku OBD2 z diodami od zasilania i transmisji !!!!! TYLKO TERAZ SUPER PROMOCYJNA CENA !!!! UWAGA!!! Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach. Interfejs produkowany w Polsce, został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ? Kontroler USBFT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie szybszy)FT232RKontroler komunikacjiSpecjalizowane układy scalone (drivery ISO)TranzystoryAwaryjnośćBrak (praktycznie niezniszczalny)Jak to w chińczyku :)Jakość (pasowność wtyku)Idealnie pasuje do każdego gniazdaj/wRodzaj terminali we wtyku OBD2Oryginalne DelphiZwykłe płaskie blaszkiDiody LED2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji1 sztuka sygnalizuje stan zasilaniaZastosowanieProfesjonalneAmatorskie Do komputera jest podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny na USB do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji. Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite 1.2 tego nie potrafią interfejsy konkurencji. Wybrane funkcje interfejsu: - Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku), - System ABS , - Poduszki powietrzne SRS, - Immobiliser (dodawanie nowych kluczy), - Centralny zamek - Alarm - Radio - Kontrola trakcji - Automatyczna skrzynia biegów, - Liczniki i wskaźniki, - Klimatyzacja, - Regulacja zasięgu świateł (ksenony), - Szyber dach - System nawigacji - Układ komfortu - Napęd na 4 koła - Sterowanie podwoziem - Stabil. poślizgu kół - Stabil. poziomu auta - Ciśnienie w oponach - Strowanie kierownicy - Regulacja foteli - Instalacje audio - Lusterka - Wsp. sprzęgła - Ogrzewanie wnetrza - Asystent parkowania Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów. Interfejs został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X GWARANCJA 12 MIESIĘCY Zapewniamy pełny serwis naszych urządzeń Zastosowanie: Interfejs obsługuje wszystkie modele gupy VAG w latach 1992-2004 - SKODA - SEAT - AUDI - VOLKSWAGEN - FORD GALAXY (VAG TDI) A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2 Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób: - kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.), - inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, - podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można: - adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.) - programować immobilizer - kalibrować reflektory xenonowe - odpowietrzać pompe ABS - kodować tempomat - ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków - włączać/wyłączać poduszkę pasażera A przy większym doświadczeniu: - korygować wskazania liczników - przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning Oprogramowanie: Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite, VWTool, Polski VAG, GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan, MultiEcuScan Program VAG-COM działa na wszystkich systemach Windows 32 bit Program VCDS Lite 1.2 na 64 bit

Opinie Viaken Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 interfejs we wtyku VAG USB KKL

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Witos
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Tak jak w opisie sprzedawcy... Interfejs sprawny, kompatybilny z golfem IV 2001, dodam, że po zainstalowaniu sterowników z płyty i ściągnięciu programu VCDS-Lite (darmowy, czyli freeware), funkcjonuje na windowsie 10 64 bit bez zarzutów, wprawdzie po angielsku, ale to nie problem. W zestawie do kabla jest płytka CD ze sterownikami oraz instrukcja, co i jak zrobić. Łatwy w obsłudze. Polecam
    • jakość
    • łatwość obsługi
    • wytrzymałość