Zdjęcie Shell Helix Ultra Ect 5W30 4l - Kobyłka

Shell Helix Ultra Ect 5W30 4l Kobyłka

4,78
488 opinii

SHELL HELIX ULTRA ECT C3 5W-30 (4L) Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30 W pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalin Shell Helix Ultra ECT C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniającej kompatybilność olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochronne …

Ostatnia znana cena: 118,60 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

SHELL HELIX ULTRA ECT C3 5W-30 (4L) Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30 W pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalin Shell Helix Ultra ECT C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniającej kompatybilność olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochronne filtrów cząstek stałych zapewniając wysoka wydajność silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujących silnika zapewniając oszczędność paliwa. Zastosowanie Shell Helix Ultra ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący katalizatory samochodów benzynowych i filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla. Chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą powodować blokowanie układu wydechowego i zmniejszać wydajność silnika. Shell Helix Ultra ECT C3 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem. Zalety Oleje niskopopiołowe w najbardziej zaawansowanej technologii Shell zapewniające kompatybilność olejów z systemami kontroli emisji spalin. Ochrona układu wydechowego pojazdu, poprzez utrzymywanie w czystości filtra cząstek stałych w silnikach Diesla. Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamami. Żaden inny olej silnikowy nie oczyści silnika twojego auta lepiej (w oparciu o wyniki testu szlamu Sequence VG szlam z użyciem oleju 0W-30) Niska lepkość i małe tarcie. Az do 1.7% większa oszczędność paliwa (w oparciu o wyniki testu oszczędności paliwa ACEA M 111 z wykorzystaniem z standardowego oleju referencyjnego.) Wyjątkowe właściwości niskotemperaturaturowe. Szybszy przepływ oleju powoduje szybsze rozgrzanie silnika (w porównaniu do olejów o wyższej lepkości). Wysoka odporność na obciążenia mechaniczne. Lepkość oleju pozostaje na odpowiednim poziomie przez cały okres użytkowania oleju, aż do następnej wymiany. Niska odparowalność oleju. Niskie zużycie oleju zmniejsza konieczność dolewek. Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell. Pomaga chronić wysokowydajne silniki przed osadami obniżającymi ich moc i wydajność. Zawiera specjalne antyoksydanty. Zapewnia doskonała ochronne przed utlenianiem przez cały okres użytkowania oleju. Posiada aprobaty: - ACEA C3, API SN, MB 229.51, 229.31, BMW LL-04, GM dexos2. - Licencja numer GB2C0710014, Chrysler MS-11106. Do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Shell
Model
  • Helix Ultra ECT C3
Rodzaj
  • Syntetyczne
Przeznaczenie
  • Samochody osobowe
Klasa lepkości
  • 5W30
Pojemność
  • 4L
Specyfikacja jakościowa
  • ACEA A3/B3

Opinie Shell Helix Ultra Ect 5W30 4l

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,78 na podstawie 488 opinii
  • Jaycobs86
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Mechanik mówi, że silniki zalewane tym olejem są utrzymane w dużo lepszej czystości niż po innych. Ufam marce.
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • denz
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super się sprawdza do Hondy Jazz, spokojnie można na nim zrobić 15 000 km i tylko trochę sciemnieje. Od kilku lat go kupuje i nigdy mnie nie zawiódł
  • Łukasz
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Mazda bierze zdecydowanie mniej oleju niż przedtem, praktycznie dwukrotnie mniej. Spalanie PB95 też jest mniejsze - około 3-4%
  • Jakub
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Silnik chodzi płynnie, cicho. Jestem zadowolony, silnik w moim aucie raczej też :D
    • jakość
    • smarowanie
    • świetna cena w stosunku do konkurencji
    • trwałość
  • Sł...
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Dobry syntetyczny olej silnikowy dla naszej (polskiej) strefy klimatycznej, szczególnie polecany dla silników nissana micry. Używam go jako całoroczny.