Apple AppleCare Protection Plan dla Macbook Pro 16'' M3 - Przedłużenie Do 36 Miesięcy (SL8F2ZMA) Iłża

Serwis i pomoc od ludzi, którzy najlepiej znają Twojego Maca. Ponieważ Apple tworzy sprzęt, systemy operacyjne i liczne aplikacje, eksperci Apple wiedzą doskonale, jak te elementy współpracują ze sobą, i potrafią rozwiązać większość problemów w trakcie jednej rozmowy. 3 lata spokojnej głowy W …

od 1 799 Najbliżej: 28 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Serwis i pomoc od ludzi, którzy najlepiej znają Twojego Maca. Ponieważ Apple tworzy sprzęt, systemy operacyjne i liczne aplikacje, eksperci Apple wiedzą doskonale, jak te elementy współpracują ze sobą, i potrafią rozwiązać większość problemów w trakcie jednej rozmowy. 3 lata spokojnej głowy W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca firma Apple zapewnia nawet trzyletni okres fachowego wsparcia technicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego.1 Po zakupie planu AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne2, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące Maca, macOS i aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko. Podczas zagranicznych podróży możesz korzystać z obsługi serwisowej w lokalnych punktach naprawy na całym świecie. Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do prawa konsumenta do bezpłatnej naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej. Wsparcie pod jednym adresem Ponieważ Apple projektuje zarówno komputer, system operacyjny, jak i wiele aplikacji, Mac jest w pełni zintegrowanym systemem. I tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewni Ci kompleksowy serwis oraz wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. Klient ma zapewniony: – Priorytetowy dostęp do ekspertów Apple na czacie lub przez telefon – Dostęp do lokalnych punktów naprawy Apple na całym świecie3. Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia nawet trzyletnie opcje dodatkowego serwisu sprzętowego, w tym części zamienne i naprawy sprzętu wykonywane przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie. Planem objęte są: – Twój Komputer Mac – Bateria1 – Dołączone akcesoria, np. zasilacz – Pamięci (RAM) firmy Apple – Napęd Apple SuperDrive USB Wsparcie w korzystaniu z oprogramowania Czy jesteś w domu, w biurze, czy w podróży, zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy, np.: – Korzystanie z systemu macOS oraz iCloud – Sposób wykonywania określonych czynności w aplikacjach Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote oraz aplikacjach profesjonalnych, m.in. Final Cut Pro i Logic Pro – Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami bezprzewodowymi Jak kupić Plan ochrony AppleCare Protection Plan możesz kupić razem z nowym komputerem Mac. Plan można wykupić także w ciągu 12 miesięcy od daty pierwotnego zakupu Maca. Przez datę zakupu Maca rozumiemy datę wysłania produktu i obciążenia Cię kwotą należności. Szczegółowy opis planu zawierają Warunki świadczenia usług. Najważniejsze cechy 3 lata autoryzowanego przez Apple serwisu i wsparcia Priorytetowy dostęp do wsparcia technicznego Ochrona serwisowa baterii1 (1) Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia komputera Mac. Plan zapewnia możliwość korzystania z dodatkowych opcji naprawy nawet przez trzy lata od pierwotnej daty zakupu komputera Mac. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Ochrona serwisowa obejmuje tylko Maca oraz dołączone do niego fabrycznie oryginalne akcesoria na wypadek spadku pojemności baterii poniżej 80% pojemności pierwotnej. (2) Może być pobierana opłata jak za lokalne połączenie telefoniczne. (3) Dostępność opcji serwisowych zależy od kraju, w którym zlecana jest usługa, oraz lokalizacji serwisu Apple z autoryzacją do obsługi urządzeń. Produkty oddane do serwisu mogą być wymienione lub naprawione z użyciem części równoważnych nowym pod względem działania i niezawodności. Apple może też zwrócić się do klienta o samodzielną wymianę gotowych do zainstalowania części. Świadczenia z tytułu planu AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów o sprzedaży konsumenckiej obowiązujących w systemie prawnym klienta. Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Szczegółowe informacje zawarte są w warunkach świadczenia usługi dostępnych pod adresem www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appgeos.html.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Apple
Kod producenta
  • SL8F2ZMA
Rodzaj
  • Rozszerzenia gwarancji
Typ urządzenia
  • Konsumenckie
Model
  • Apple MacBook Pro M3 16.2 (2023)