Vredestein Ultrac Vorti + 245/40R19 98 Xl Fr Dolsk

1x VREDESTEIN 245/40R19 98Y Ultrac Vorti+ XL FSL l Za odpowiednią jakością i wytrzymałością tego produktu stoi znany producent Vredestein gwarantujący jakość swoich produktów. VREDESTEIN Ultrac Vorti+ 245/40R19 98Y XL FSL G0QGUW Data produkcji: 2020 Hamowanie na mokrej nawierzchni: B Indeks: …

od 654 Najbliżej: 33 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

1x VREDESTEIN 245/40R19 98Y Ultrac Vorti+ XL FSL l Za odpowiednią jakością i wytrzymałością tego produktu stoi znany producent Vredestein gwarantujący jakość swoich produktów. VREDESTEIN Ultrac Vorti+ 245/40R19 98Y XL FSL G0QGUW Data produkcji: 2020 Hamowanie na mokrej nawierzchni: B Indeks: 245/40R19 LOVR 98Y UV+ Indeks nośności: 98 Indeks prędkości: Y - 300 km/h Karta informacyjna produktu: https://eprel.ec.europa.eu/qr/615238 Kl. efekt. paliwowej: D Kl. przycz. na mokrej naw.: B Kl. zew. hałasu tocz.: B Klasa opony: premium Kod EAN: 8714692506048 Kod producenta: 8714692506048 Liczba decybeli: 70 dB Model bieżnika: Ultrac Vorti+ Nazwa produktu: VREDESTEIN 245/40R19 98Y Ultrac Vorti+ XL FSL letnie Nośność opony: XL - podwyższony indeks nośności Opór toczenia: E Poziom emisji hałasu: 2 Producent: VREDESTEIN Profil: 40 Przeznaczenie: samochody osobowe/SUV/crossover Przyczepność na lodzie: Nie Przyczepność na śniegu: Nie Rant opony: rant ochronny - FSL Sezon: letnia Średnica: 19" Szerokość: 245 Wart. pom. i kl. zew. hałasu tocz. [dB]: 70 Vredestein Ultrac Vorti+ to letnia opona klasy premium, cechująca się sportowym charakterem oraz optymalizacją parametrów jezdnych na drodze. Nowy model jest formą udoskonalenia swojego pierwowzoru (Ultrac Vorti), z którego pozostał charakterystyczny wygląd ściany bocznej oraz wzór bieżnika. W nowej odsłonie skupiono się na poprawie parametrów użytkowych. Podwyższona sztywność ścian bocznych oraz stref barkowych opony, przełożyła się na większą precyzję manewrów i lepsze sterowanie autem (o 13% w porównaniu z Ultrac Vorti). Sprawdzona, asymetryczna rzeźba bieżnika z usztywnionym, lamelowanym żebrem w centralnej części opony, wspiera doskonałe zachowanie na suchych i mokrych nawierzchniach oraz skraca drogę hamowania, również w sytuacjach awaryjnych. Poszerzone kanały centralne efektywnie odprowadzają wodę z przestrzeni bieżnika, dzięki czemu opona utrzymuje stały kontakt z nawierzchnią a ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplanningu jest zminimalizowane. Udoskonalona mieszanka gumy bieżnika oddaje wysokie parametry jezdne w szerokim zakresie temperatur, dlatego użytkownik odczuwa wysoki poziom sterowalności, również przy znacznych prędkościach i dynamicznych manewrach. Zoptymalizowana strefa kontaktowa pozwala na równomierne rozkładanie nacisku opony na nawierzchnię, co umożliwia na pełne wykorzystanie potencjału opony, bez konieczności rezygnowania z komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Dodatkowo, zastosowanie nowoczesnych materiałów i ulepszonej konstrukcji, pozwoliło na poprawę komfortu akustycznego i przyjemniejsze użytkowanie opon. Vredestein Ultrac Vorti+ to udoskonalona opona wysokich osiągów, dlatego polecana jest użytkownikom mocniejszych aut, którzy poszukują sportowych osiągów i komfortu jazdy bez względu na panujące warunki. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i chcąc spełniać jak najwyższe standardy obsługi dokładamy wszelkich starań, aby podawać precyzyjną datę produkcji opony (DOT). Niestety, w wyjątkowych przypadkach, może zdarzyć się, że opony, które wyślemy będą miały inną datę produkcji niż podana. Sytuacja może dotyczyć zarówno opon z DOT-em wcześniejszym jak i późniejszym. Chcielibyśmy podkreślić, że warunki przechowywania opon w naszych magazynach spełniają Polską Normę PN-C-94300-7 dzięki czemu nawet opona przechowywana 24 miesiące ma parametry takie same jak opona z bieżącego roku. Warto pamiętać także o fakcie, że w przypadku wielu rozmiarów i producentów plany produkcyjne fabryk uniemożliwiają zakup opony z bieżącego roku. Przy zakupie opon pamiętaj o sprawdzeniu w instrukcji samochodu lub na właściwej stronie internetowej, jakie ogumienie zaleca producent Twojego auta. Źle dobrane opony mogą negatywnie wpłynąć na poziom Twojego bezpieczeństwa. Kupując opony zwróć uwagę na rozmiar oraz indeksy nośności i prędkości jakie homologowane są do Twojego pojazdu. Zamieszczone zdjęcia pełnią funkcję poglądową. W zależności od szerokości opon, mogą występować niewielkie różnice w wyglądzie bieżnika (w obrębie jednego modelu) na przykład w ilości rowków obwodowych lub rozmieszczeniu bloków bieżnika, co nie stanowi wady produktu. Jeżeli otrzymane przez Ciebie opony nie spełniają Twoich oczekiwań masz możliwość zwrotu lub wymiany nieużywanego (niemontowanego) ogumienia. Vredestein Firma Apollo Tyres ma w swojej ofercie wiele modeli opon letnich marki Vredestein z indywidualnie zaprojektowanym bieżnikiem i odpowiednio dobraną mieszanką gum. Pozycje, które dostępne są w katalogu tego producenta to między innymi Sportrac 5, Ultrac Satin, Ultrac Vorti oraz Ultrac Vorti R. OFX1|/245/40R19 LOVR 98Y UV+

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Vredestein
Rok produkcji
  • 2021
  • 2023
Klasa opony
  • Średnia
Szerokość
  • 245
Profil
  • 40
Średnica
  • 19
Indeks nośności
  • 98
Indeks prędkości
  • Y do 300 km/h
Opór toczenia
  • E
Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • B
Klasa zewnętrznego hałasu toczenia
  • B
Hałas zewnętrzny [dB]
  • 70
Zastosowane technologie
  • Rant ochronny
  • Wzmacniana
Kod certyfikacji
  • 615238
Model
  • Ultrac Vorti+

Opinie Vredestein Ultrac Vorti + 245/40R19 98 Xl Fr Dolsk

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Adam
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Zakupione i przetestowane na dystansie 2000 km, Wizualna ocena: piękne, współpraca z Guggiaro od kilku lat przynosi efekty. Budowa: Opony czekały 2 tyg. na montaż i projekt bieżnika BARDZO fajny, udany, już po tym napawały dużym optymizmem że będą fanie się spisywały. Bok opony odpowiednio sztywny co się później przełożyło na fajne prowadzenie w łukach. Prowadzenie na suchym: pierwsze co się rzuca w oczy (w porównaniu do Conti SC 5S) to CISZA, fantastyczne toczenie a do tego niesamowicie fajne odczucie na kierownicy, po prostu bardzo fajnie prowadzi auto w łukach, precyzyjnie i bardzo pewnie. Prowadzenie na mokrym: dalej bardzo precyzyjnie i pewnie, pełna kontrola, brak załączania trakcji (4x4 i 240KM) i uślizgów (pewnie się pojawią wraz ze zużyciem), aquaplaning niezauważalny. Jedno mnie zdziwiło rozbryzg z przednich kół w dużej i głębokiej kałuży jakoś dziwnie mocno powędrował na przednią szybę - może stworzyć niebezpieczna sytuację. Zadowolenie z prowadzenia w deszczu bardzo duże, po prostu bardzo bezpiecznie.
    • głośność
    • przyczepność
    • wytrzymałość