Alexander Scriba 0093 Bielsko-Biała

4,41
37 opinii

Scriba „Scriba”  to dwie różne wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form  gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swoje słownictwo. …

od 98,17 Najbliżej: 6,8 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Scriba „Scriba”  to dwie różne wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form  gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swoje słownictwo. Ciekawe zasady rywalizacji w połączeniu z rekwizytami sprawiają, że „Scriba” jest interesującą grą dla każdego kto umie czytać i pisać. To gra, dzięki której ćwiczy się koncentrację, logiczne myślenie i wyobraźnię. Zawartość opakowania dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 puste tabliczki, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka do gry, notes, długopis, instrukcja. Najważniejsze zasady: Tabliczki specjalne: Tabliczka "czysta" (bez litery) może zastąpić w grze każdą brakującą literę. Gracz układający słowo z taką tabliczką musi podać, jaką literę ma zastąpić. Tabliczka zastępuje ją do końca rozgrywki. Gracz układający słowo powyżej podaje iż  czysta tabliczka zastępuje literę A - Wyrazy można układać na planszy tylko w poziomie lub pionie. Są jednak 3 tabliczki ze strzałkami kierunkowymi. Umożliwiają one ułożenie części wyrazu pod kątem 90 stopni. Litery moga być układane tylko z góry na dół lub poziomo z lewej do prawej. - Tabliczki specjalne nie mają żadnej wartości punktowej. Gdy tabliczka "czysta" lub ze strzałką zostanie położona na polu premii słownej lub literowej, to wartość wyrazu również nie zmienia się. Dokładanie liter: - Ułożenie wyrazu na planszy można uzyskać przez dokładanie liter do ułożonych już wyrazów. Dokładane litery mogą kończyć lub rozpoczynać wyraz. Liczona premia literowa Za wyraz POMOCNY, utworzony z wyrazu pomoc otrzymuje się 15 punktów. Przykłady układania wyrazów i ich punktacji: T = 2 pkt. O = 1 pkt. R = 2 pkt. x 2 (podwójna premia literowa) = 4 pkt. Razem: 7 pkt. x 2 (podwójna premia słowna) = 14 pkt. Z = 2 pkt. A = 1 pkt. T = 2 pkt. 0 = 1 pkt. R = 2 pkt. Razem: 8 pkt.  Zobacz film o grze Produkty

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Alexander
Rodzaj
  • Logiczne
Czas gry
  • Do 30 minut
Wiek graczy
  • od 8 lat
Minimalna liczba graczy
  • 2
Maksymalna liczba graczy
  • 4
Wydanie
  • Polskie
Popularne gry kolekcjonerskie
  • nie dotyczy

Opinie Alexander Scriba 0093 Bielsko-Biała

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,41 na podstawie 37 opinii
  • magdziuuula
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Produkt zgodny z opisem i zdjęciami.
  • Mila
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Gra przeznaczona dla całej rodziny.
  • Użytkownik Ceneo
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Produkt spełnia moje oczekiwania
    • edukacja
    • fabuła
    • grywalność
    • jakość
  • C...n
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo fajna gra
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.