Shimano Przerzutka Tylna Zee Rd M640 Ss Fr Rzeszów

4,93
7 opinii

Przerzutka tylna Shimano Zee RD-M640-SS RD+ dedykowana do obsługi napędów 10-rzędowych w rowerach Free Ride Grupa Zee stanowi wytrzymałą platformę do dynamicznego stylu jazdy po górskich szlakach. Gwarantuje płynność i pozwoli pokonać najtrudniejsze zjazdy. Jeśli świat downhillu jest dla ciebie …

od 339 Najbliżej: 2,8 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Przerzutka tylna Shimano Zee RD-M640-SS RD+ dedykowana do obsługi napędów 10-rzędowych w rowerach Free Ride Grupa Zee stanowi wytrzymałą platformę do dynamicznego stylu jazdy po górskich szlakach. Gwarantuje płynność i pozwoli pokonać najtrudniejsze zjazdy. Jeśli świat downhillu jest dla ciebie nowy to Zee stanowi doskonały początek. Przerzutka tylna z grupy dedykowana do obsługi napędów 10-rzędowych . Produkt skierowany jest do rowerzystów preferujących jazdę Free Ride - wymagające górskie zjazdy. W przerzutce zastosowano kółka 11-zębne w których sworznie pokryto fluorem dla jeszcze płynniejszego ich obracania. Kółka przykręcone są do wózka przy pomocy wpuszczanych śrub imbusowych. Konstrukcja z szerokim zawiasem zwiększa sztywność i umożliwia dokładną zmianę przełożeń. Proste prowadzenie linki zmniejsza ryzyko zablokowania przerzutki, zapewniając bezstresową jazdę. Bardzo ważną cechą tej przerzutki jest zastosowanie w niej konstrukcji Shimano Shadow RD+, dzięki której zminimalizowane zostało ryzyko przypadkowego uszkodzenia podczas jazdy w terenie, a wbudowane sprzęgło stabilizuje ruch łańcucha. Grupa produktowa: Zee Model: RD-M640-SS Obsługiwana ilość przełożeń: 10 Kompatybilny łańcuch: HG-X 10-speed Dolna kompatybilność: 11T - 12T Górna kompatybilność: 23 -36T Freeride Całkowita pojemność: 25T Rodzaj konstrukcji przerzutki: Top Normal Shadow RD+ Sposób montażu: do haka ramy lub Direct mount (mocowanie bezpośrednie) Współpraca z SIS: TAK Waga:~ 268 g Zastosowane technologie Shimano: 10-rzędowy napęd górski SHIMANO SHIMANO prezentuje technologię napędu przeznaczoną do rowerów górskich: DYNA-SYS. W tej rewolucyjnej technologii zastosowano 10-rzędową kasetę, ale nie jest to jedyna cecha wyróżniająca tego nowego układu. Układ napędowy został skonstruowany na nowo, co zapewnia rowerzyście wymierne korzyści. Nie jest to tylko dodatkowa koronka... Współczynniki poszczególnych przełożeń są do siebie bardziej zbliżone, co zapewnia bardziej płynną zmianę przełożeń i lepsze przenoszenie mocy Można jeździć z lepiej dobranymi kombinacjami przełożeń, zwiększając tym samym efektywność i trwałość Osiągi są najważniejsze: DYNA-SYS to bardziej stabilny napęd dla każdego rowerzysty! Efektywny z natury 10-rzędowa kaseta 11–36T HG o zwiększonych zakresach oznacza, iż rowerzyści mogą dłużej używać głównego przełożenia – 32-zębowej tarczy. Zwykle rowerzyści używający potrójnego mechanizmu korbowego musieli przyzwyczajać się do wykonywania dwóch lub trzech zmian korygujących za każdym razem, gdy zrzucali łańcuch na tarczę 22-zębową. Z DYNA-SYS to tylko jedno przerzucenie, a na dodatek nie jest aż tak często potrzebne. Zmiana przełożeń jest łatwiejsza i szybsza dzięki współczynnikom progresji przełożeń – 42–32–24. Zmiana z tarczy 24-zębowej do przełożenia głównego, czyli tarczy środkowej, jest teraz łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Łatwiej jest też zmienić przełożenie na ułatwiającą jazdę tarczę 42-zębową, co oznacza, że rowerzyści będą częściej używać. Technologia DYNA SYS sprawia, że zmiany przełożeń są płynniejsze, umożliwiając rowerzystom zachowanie stałej wydajności, gdy są skupieni na zachowaniu przyczepności i kadencji. Wyjątkowo stabilny Asymetryczny łańcuch do roweru górskiego oznacza łatwiejszą zmianę przełożeń, redukcję wagi i lepszą ogólną wydajność układu. Współczynniki przełożeń o mniejszej progresji oznaczają mniejsze przeskoki między zębatkami, bardziej efektywny ruch łańcucha i mniejsze prawdopodobieństwo spadania łańcucha podczas zmiany przełożeń w trudnych warunkach. Lepsze prowadzenie linki i krótsza obudowa tylnej przerzutki sprawiają, że układ jest mniej podatny na zabrudzenie czy wstrząsy. Przerzutka tylna z niewielkich rozmiarów wózkiem i mniejszą tarczą z przodu napędu pozwala nieznacznie zmniejszyć ilość ogniw łańcucha, co przekłada się na cichsze i bardziej stabilne przenoszenie mocy. Konstrukcja przerzutki tylnej o wydłużonym ramieniu zwiększa wydajność mechaniczną układu zmiany przełożeń Advanced Light Action Shifting. Podczas pedałowania na stromych podjazdach... Połączenie współczynników szerokiego zakresu przełożeń z mechanizmem korbowym o mniejszej progresji pozwala zminimalizować konieczność wykonywania wielokrotnych zmian i ograniczyć utratę siły pedałowania — to sprawia, że przenoszenie mocy jest bardziej wydajne. Shimano SHADOW RD + - Lepsza koncentracja dzięki cichemu układowi napędowemu. Stabilizator przerzutki tylnej zmniejsza uderzenia łańcucha. Proste rozwiązanie przeciwko spadaniu łańcucha. Lżejsze i bardziej wydajne niż napinacze rolkowe. Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - Elementy systemu, takie jak mechanizm indeksowania wbudowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i swobodnie pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany również w przerzutce przedniej. Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i wygodniejsza. Koronki HyperGlide. Cechą specjalnie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, zapewniające lepszą kontrolę łańcucha podczas zmiany przełożenia. Koronki HG przeprowadzają łańcuch szybko i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia. Konwencjonalne koronki powodują, że łańcuch podnosi się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki. Top Normal - Tylne przerzutki top normal to tradycyjne przerzutki sprężynowe. Użytkownicy systemu RAPIDFIRE Plus preferują krótszy czas reakcji tylnych przerzutek top normal, ponieważ pozwala to na szybszą redukcję przełożeń. Rowerzyści, dla których ważniejsza jest szybka reakcja, doceniają możliwość zmiany przełożenia na niższe za pomocą najsilniejszego palca, czyli kciuka.

Specyfikacja

Producent
  • Shimano
Rodzaj
  • Tylne
Waga (g)
  • 330
Mocowanie do ramy
  • Bezpośrednio do ramy
Prowadzenie linki
  • Góra
Pozycja wózka
  • Down Swing
Liczba rzędów
  • 10
Długość wózka
  • SS (najkrótszy)
Rodzaj mocowania
  • Śruba
Pojemność przerzutki
  • do 35

Opinie Shimano Przerzutka Tylna Zee Rd M640 Ss Fr Rzeszów

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,93 na podstawie 7 opinii
  • g...1
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Fajnie wykonana dobrze napina latwa w regulacji
    • jakość
    • sprzęgło
    • trwałość
    • wygoda
  • djzatorze
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Chyba najrozsądniejszy wybór przerzutki do FR. Saint jest już bardzo drogi, a wszystko co potrzeba mamy w Zee. Jedyną "wadą" tej przerzutki jest jej przystosowanie do kasety 10 rzędowej - posiadacze mniejszej ilości koronek będą musieli nieco kombinować, by korzystać z dobrodziejstw RD-M640 :)
    • łatwa regulacja
    • sprzęgło
    • zakres przełożeń
    • zwarta konstrukcja
    • mało zaawansowane sprzęgło
    • tylko 10-rzędowa
  • crategus
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Idealna do 1x10 lub 2x10 (młynek + najniższe - zwisa łańcuch - ale nieużywane bo niepotrzebne)
    • cena
    • krótki wózek
    • precyzja
    • sprzęgło
    • waga
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    za tą cene chyba najlepsza przerzutka
  • l...l
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Sztywno, mocno, mikro. Tak jak trzeba do fr.
    • jakość
    • sprzęgło
    • trwałość
    • wygoda