Zdjęcie Samsung SR8875 - Poznań

Samsung SR8875 Poznań

4,17
3 opinie

Odkurzacz SAMSUNG SR8875 Bezworkowy, bezprzewodowy, odkurzacz automatyczny, posiadający 8 czujników przeszkód, filtr EPA, funkcję opóźnionego startu, wyświetlacz LED, pilot zdalnego sterowania oraz system Visionary Mapping.

Ostatnia znana cena: 1599,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Odkurzacz SAMSUNG SR8875 Bezworkowy, bezprzewodowy, odkurzacz automatyczny, posiadający 8 czujników przeszkód, filtr EPA, funkcję opóźnionego startu, wyświetlacz LED, pilot zdalnego sterowania oraz system Visionary Mapping.

Specyfikacja

Dane podstawowe

Marka
  • Samsung
Typ filtra
  • HEPA
Pojemność worka/pojemnika [l]
  • 0,3 l
Klasa reemisji kurzu
  • Nie dotyczy
Kolor
  • Szare
Poziom hałasu
  • od 50 do 65 dB
Roczne zużycie energii
  • Nie dotyczy
Model
  • SR8875

Opinie Samsung SR8875

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,17 na podstawie 3 opinie
  • Marianna
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Jestem zadowolona, nie muszę schylać się aby zgarnąć kurz pod łóżkiem, nie wdycham kurzu jak z normalnego odkurzacza. On sobie biega i odkurza a ja robię inną pracę. POLECAM panią domu.
  • natalia
    2,5
    Sprząta jako tako, nie zauważyłam żeby to robił jakoś szczególnie inteligentnie. Do ogólnego ogarniania się nadaje, ale i tak robimy generalne porządki na weekend. Głośny, ale puszczamy go jak wychodzimy, więc nie jest to problem. Zaznaczam, że mamy bardzo mało mebli, a te które są, umożliwiają wjechanie pod nie (meble są albo do samej ziemi, albo mają min. 15cm prześwitu. Robot się zepsuł już 2 razy - 1 nie ładował się, i serwis wymienił w ramach gwarancji. Samo zgłoszenie juz było problem, bo zgłoszenie rejestruje się przez internet i serwis ma oddzwonić w ciągu kilku dni (5 labo 7, nie pamiętam) - naturalnie nikt nie oddzownił, a złgoszenie sie anulowało... No ale wyszukałam w internecie, że samsung chwali sie, że Naviboty są objęte specjalną gwarancja i naprawiane są w ciągu 2 dni, tylko trzeba zadzwonic na specjalny numer. Tak zrobilismy i udało sie zgłosic reklamację. Ale jak zadzwoniliśmy do serwisu po tygodniu o do momentu kiedy go otrzymali, to okazało sie że nawet sie jeszcze za niego nie zabrali. Niestety po pierwszym uruchomieniu robota po powrocie z serwisu, wracając do domu zastałam go piszczącego na środku pokoju. Okazało sie, że przycisk on/off (taki archaiczny plastikowy przełącznik, wciśnięty z 2 cm wewnątrz obudowy. Serwis odmówił przyjęcia na gwarancję, bo to uszkodzenie mechaniczne :/ pracownik serwisu powiedział, że możemy złożyć reklamację dot. odmowy reklamacji przez stronę internetowa, która nie działa - nie działała wtedy, ani następnego dnia, ani tydzień później. Niestety nie ma procedury na reklamację reklamacji reklamacji... Skończyło się na naprawie na własny koszt. Oczywiście usłyszeliśmy w serwisie, że mnóstwo takich naprawiają, bo to bardzo częsta awaria... No i warto dodać, że tylko jeden serwis w kraju naprawia naviboty, bo samsung nikomu innemu nie sprzedaje części, co naturalnie powoduje, że ceny napraw są absurdalne.
    • jakość
  • Użytkownik Ceneo
    5